Een retour online aanvragen

ALLE RETOURS MOETEN VANAF HEDEN ONLINE WORDEN AANGEVRAAGD

Hoe werkt het?

SLV Belgium werkt met een online ticketing platform (Freshdesk) waar de klant op een gebruiksvriendelijke manier zijn retours kan aangeven en opvolgen. Via deze weg wil SLV al de retours sneller en gemakkelijker laten verlopen. Hieronder kan u zien hoe het platform werkt.

Een retour online aanvragen, de procedure:

Ga naar https://slvbelgium.freshdesk.com

U klikt op “Nieuw ondersteuningsticket”

Op het moment dat u uw eerste ticket aanmaakt, maakt u tegelijkertijd uw account (éénmalig) aan.

  • U vult de verplichte vakken (gemarkeerd met *) in
  • U voegt een kopie van de zendnota (verplicht) toe.
  • U voegt eventueel foto ‘s (van eventuele beschadiging, installatie, …) toe ter ondersteuning van uw ticket.
  • U klikt op “Versturen” om uw ticket te valideren.

Per kerende ontvangt u een email met de vermelding dat uw ticket is toegekomen. Deze mail vermeldt ook uw ticket nummer in een hyperlink.

Bij het indienen van uw eerste ticket later ontvangt u enige tijd later een tweede mail met de vraag uw account te bevestigen en uw persoonlijk wachtwoord in te stellen.

Met uw e-mailadres en uw wachtwoord kan u later terug inloggen om de status van uw ticket(s) na te kijken of om een nieuw ticket aan te maken.